Realtivt lugn kväll

Jag har varit väldigt duktig idag.
Jag vaknade 10:30 då mobilen ringde. Kan ju inte sova bort hela dagen trots att jag jobbade till 02:30 inatt.

Började med att styra i tvättstugan. Fick gratis sköljmedel härom veckan så jag provade det idag, luktade fantastiskt.
Traskade bort mot affären för att inhandla grönsaker, snabbkaffe
(till mina kära besökare) och
en mopp!
 
Så jag har hunnit med och dammsuga, moppa, damma, rengöra element, hyllor och småsaker man annars inte tänker på.
Efter allt detta så kom min Moster förbi och var gullig och hjälpte mig få hem mina kära kissekatter.

Så nu har jag ett rent hem, nyinköpta mattor och mina kära katter hemma. Det börjar kännas bättre för var dag som går trots att jag tänker en hel del.
Skjut undan tanken och le, en dag blir allt bättre!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0