Äventyret i katrineholm fortsätter. Jag ...

Äventyret i katrineholm fortsätter. Jag var inne på bloggen imorse men såg att min filmsnutt inte kunde laddas upp. Synd. Jag får lägga upp den när jag kommer hem. Föresten för er som missa matchen igår så vann spanien ;) haha, svårt och missa kanske. Jag och niklas körde vattenkrig senare igår, varsin bazooka fylld med vatten. Jag vann!! Hans vattenstråle funka inte som den skulle så det blev bara ett pys, som en blomspruta. Haha. Riktigt kul och leka av sig lite :) idag har jag träffat linnéa, annelie, alice och susanne. De 3 sistnämnda och niklas och jag var nere vid djulö för bara en timme sedan och bada, underbart skönt i vattnet. Dock kommer det pinsamma nu. Vi hade med oss en tennisboll som vi tänkte kasta till varandra, jag kom halvspringandes ner på stranden och skulle kasta till susanne. Tyvärr blev kastet för kort och jag träffade en mamma i huvudet. Skapligt pinsamt! Jag tror jag bad om ursäkt minst 10 gånger. Mitt besök i katrineholm kommer inte glömmas i första taget.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0