Dagen S

Nu ska jag bara skriva ett litet inlägg innan jag ska ta mig en promenad ner mot stationen. Det är riktigt härligt och ut och gå när jag inte behöver ta på mig flera lager av kläder ^^
Kl: 12:05 går tåget mot K-holm. Jag ska upp och hälsa på, grilla och dricka gott.
Senare ikväll skulle vi alla titta på matchen ihop. Jag har inte varit intresserad tidigare men ända sen jag hörde talas om att en bläckfisk hade rätt vid varje match om vilka som skulle förlora så är det kul och se om han/hon/det har rätt igen. Annars tror jag att jag håller på Spanien. Vet inte varför men det låter rätt när jag säger det.
Spanien. Ja, det laget ska vinna.

Hörs! Jag vet inte vilken dag jag kommer hem, kanske måndag kväll eller tisdag förmiddag, vi får se!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0