Eventuellt

Nu så, dags och skriva lite grann kanske. :P
Jag har sovit ifatt mina förlorade timmar. Jag var snäll och ställde upp och jobbade frukost i söndags och igår. Samtidigt skulle jag jobba kvällspass. Igår fick jag ihop 15,5 timmar. *klirr i kassan*
Idga har jag unnat mig en rejäl sovmorgon. Eller den var rejäl för mig personligen brukar annars gå upp vid nio. Idag gick jag upp vid elva så nu har jag varit vaken 1 timme.
det som står på mitt schema nu fram tills det är dags och gå till jobbet igen är att äta frukost och sedan se på Clash of the titas.

Puss hej !

Lämna ett märke
Postat av: Nicklas

Clash of the titans är inte fullt så bra som man önskar den vore :( Jag blev själv lite besviken, men som filmälskare måste man se den!

Tala om vad du själv tyckte om den :)



2010-07-20 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0