Galet roligt !

Spontanutgång! Är det inte de som är roligast?
Jag och Ida var ute igår på Platå och skakade rumpa.
Det var grymt kul, vi träffade även på Jannike som även hon släppte loss!
Idag känner jag mig helt snurrig i huvudet. Känner för att ha en heldag i soffan och bara ligga men icke.
Klockan 16:00 är det dags för jobb igen. Idag är det Bröllopsmiddag på jobbet!
Det känns lite kul då jag har/hade huvudansvar och hade svar på de frågor de hade igår när de kom och gjorde bordsplacering. Dock vet jag en person idag som kommer komma och köra över och ta komandot.
Det är irriterande när en annan har hållt på och styrt och vet hur sällskapet vill ha det.
Men antingen är jag surmulen och låter denna person ta reda på allt själv idag eller så går jag med ett leende och ger all information och låter brudparet har en riktig bra middag.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0