Godermorgon

Så här bra har jag inte sovit på länge. Känner mig helt utvilad och redo för en ny dag.

Jag är bra sugen på och åka till Ikea och handla lite. Är lite orolig bara för hur mycket kartongen till badrumsskåpet kommer och väga så jag får vänta tills någon med bil kan följa med mig.
Jag behöver även inhandla en duschstång och lite andra småsaker.
Plantagen står också på min lista över kommande besök.
Jag vill köpa jord så jag kan plantera om min tomatplanta till en större kruka.
Sen lite fina blommor till balkongen också.
Vi får se om och när det blir av att jag åker ut och handlar.
Tänkte ta det med mig på bussen först men tror att det kommer bli väldigt tungt.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0