Info till er!

Jag vet att jag även har skrivit detta på FB men jag skriver till er som inet har mig som vän där. :P
Jag har 14 stycken filmer som jag har dubbletter av som jag vill bli av med.
Jag tänkte mig 100 kr för allihopa. Det är väl rätt bra?
Eller tänker ni nu att "nee, det går ju och ladda ner?"

Sug på Karamellen i alla fall! :)

Jag var för en stund sedan borta vid Ica och skulle köpa toa-papper och hämta ut ett paket.
Ny Bikini hemkommen ;)
Hade En grymt bra låt i öronen medans jag gick och strosade mellan varuhyllorna. Cranberries -Zombie.
Typsikt nog så "råkade" jag stanna till vid DVD hyllan och kika lite.
2 godingar fick följa med hem. Beowulf och Taken. ^^

Igår när jag och Jocke satt och kollade på film så frågade jag om det inte var Anthony Hopkins som var med.
Men inte visste han det. Så jag var duktig och kände igen honom själv. Det är inte kul och fråga vilka skådisar som är med i filmer när människan inte kan eller har intresse. Det var annat förr :P

Hittade en supergammal bild på mig ;)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0