Raggningknep!

Jag vill skriva ner ett raggningsknep som jag var med om igår ute.

Gå fram till en tjej (i detta fallet handlar det om mig) och gör några rörelser med händerna.
(Jag fattade inte först att detta skulle föreställa teckenspråk. ;) )

Gör om samma rörelse flera gånger tills tjejen verkligen förstår att du inte kan prata.
Sedan skriver du på telefon och frågar vad tjejen heter.

(Jag är snäll och säger tydligt att jag heter Sandra. Det han sa på teckenspråk var att tjejen är söt.)

Han vill att tjejen skriver ner det på telefonen. När tjejen tar telefonen och börjar skriva tittar han på henne och ler och säger, "jag kan prata så du behöver inte skriva mer!"

Snacka om bortgjord. Jag kände mig heldum. Vi ställde oss och pratade vid ett ståbord en stund och gick sedan fram till Idahoo och dansade loss.
Det första intrycket lär bli svårt att glömma!
Nu efteråt så skrattar jag åt det.

Så vill du ragga upp någon så kör på teckenspråk till en början och låtsas att du är döv.

Lämna ett märke
Postat av: idahoo

hahaha det var riktigt roligen,, men nu kommer du ju aldrig gå på den igen :O

2010-07-24 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0