REA

När jag kommer in i en filmbutik så är jag i himmelen.
Jag blir som ett barn i en godisbutik.
Det står rader efter rader med filmer som väntar på att jag ska köpa dem.
Jag tror till och med att jag tycker det är bättre än sex.
Och köpa hem en massa nya filmer. Det är min lycko-kick ^^
Igår var inget undantag.
Efter bion följde jag med Liselott bort till Stångån där hennes arbetskollegor satt och drack. Vi kanske satt i någon timme innan vi gick in till centrum igen. Det var mycket folk på uteserveringarna och jag var lite kluven på om jag ville dricka något.
Så dök den bästa idén upp i mitt huvud. "Vi går till Hemmakväll."
När jag kommer in så står det en skylt, utförsäljning 19:-.
Kan det bli bättre?
Jag är i himmelen. Det fanns många filmer som jag inte ens hört talas om men ocskå många nyheter.
En del blev jag osäker på om jag hade då jag har en påse hemma hos bror med 100 filmer som jag inte gått igenom. (Köpte dem av Patrik) Min lyckostund slutade med att jag köpte alla Johan Falk filmerna och 1 kg godis ;) *lycka*
Min samling växer stadigt. Nu funderar jag dock på och börja köpa blueray filmer också då jag vet att om några X antal år så kommer blueray ta över DVD så som DVD tog över VHS.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0