Roligt

Det är alltid lika roligt och få höra vilka som läser ens blogg och tycker att jag skriver bra/intressanta saker.
Just nu vet jag 4 stycken som läser den. De andra är ett mysterium. ^^

Jag satt och surfade runt lite inne på discshop.se, ginza.se, cdwow.se...
Jag kan fortsätta en stund och rabbla upp sidor men det var inte det jag skulle.
Jag har ett stort intresse för film. Vilket många vet.
Jag kanske inte är världens bästa på alla skådisar och sådana saker men jag lär mig.
Jag har börjat handla lite blueray filmer på senare tid.
Konstigt eftersom jag inte har en spelare? Nej!
Måste passa på när jag får bra erbjudanden, de lär inte komma igen.
Jag tänkte köpa ett hemmabio system med bluerayspelare i höst så att jag börjar inhandla filmer är inget märkvärdigt ^^

Och nu.. dags och lägga mig i soffan med lite cheeseballs och se på The Crazies eller kanske Beck eller Dear John.
Vi får se vad jag sätter igång.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0