soova

Inatt blir de förhoppningsvis några timmars sömn.
Jag har precis varit nere på stan och handlat en golvfläkt.
Jag skulle även köpa en duschstång. Jag var och tog en men självklart glömde jag den vid kassan, nere på golvet. Jag lade med andra ord aldrig upp den på bandet. Så det är bara att bege sig ner igen och köpa.
Kanske imorgon, jag har fått nog av promenad i klibbiga värmen för idag.

Ska även passa på och säga till er att för övrigt hade jag en väldigt trevlig och mysig natt trots värmen.
Vi kanske somnade vid två och sen skulle han upp vid kvart över fem stackarn.
Nu när jag inhandlat en fläkt kanske han kan få sova lite längre nästa gång ^^

Föresten innan jag gick ner till Claes Ohlson så var jag inne på jobbet för att prata med lönekontoret.
Varför det blivit fel lön i 2 månader nu och varför jag går efter fel avtal m.m
Mitt lilla möte slutade mycket positivt. Högre timlön och klirr i kassan då hon ska räkna om mina två senaste månader så att jag får rätt lön då med. Det gillar jag skarpt.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0