kärleksbrev?

Inatt när jag kom hem ifrån jobbet så hade jag fått post. Det ena var ett ihopvikt a3 papper.
Det var ifrån en kille i grannskapet. Han tyckte jag var snygg och ville ha en dejt med mig.
Han hade lämnat telefonnr och vad han hette. Vilken grej va? Sånt händer väl egentligen inte?
Dock kommer jag inte höra av mig till honom eller gå på "dejt".
Stackare, hur kommer man på en sådan idé?
Han hade sett mig på balkongen i måndags skrev han. Så jag vet vem det är.
Han stod nedanför med "muppgänget". Förlåt jag kanske inte ska kalla dem så, men de är bra speciella.
Han kommer få leta vidare efter en ny tjej på en annan balkong för jag vill inte träffa honom.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0