Projekt

Jag har skaffat mig ett projekt som jag ska genomföra.
Jag ska slipa och sedan måla om mitt köksbord.
Jag tror att om jag lägger ner tillräckligt med tid och energi på det så kan det nog bli riktigt bra.
Först var jag inne på att köpa ett nytt.
Ett barbord hade det blivit då. Men istället så målar jag om mitt nuvarande så får det hålla ett tag till.
Blev så glad att det fick rum i mitt kök över huvud taget. Trodde att det var för stort.
Jag ska ta bilder under mitt arbete och så får ni se hur mitt arbete blir.
Dock kan det dröja innan det blir klart eftersom jag jobbar och har en hel del annat för mig..
Men det är tänkt att det ska bli klart innan sommaren är slut.



Ni ser de gräsliga tapeterna? De skall bytas till nya fräscha inom en månad :)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0