segt

Bloggtorka igen..
Min förklaring är att jag inte haft tid. Jag har haft hela dagarna fullspäckade med saker att hinna med och göra.
Idag är första dagen på hela veckan som jag inte har något inplanerat innan jobbet, riktigt skönt.
Jag ska ha en lugn dag framför tv:n med sista säsongen av The OC. Dock tänkte jag försöka dammsuga lite.
Får besök imorgon av Nicklas. Väldigt länge sedan vi sågs. Kanske 2 år sedan? Mer? jag minns inte ens.
Vi har stött på varandra i Katrineholm när jag hälsat på men det har mest varit ett hej och hur är det med dig fraser.
Vi ska äta lite mat ute och sedan gå på bio. Ska kolla upp om det går några bra ^^

Puss tills vidare.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0