suck!

Ni vet den där känslan då man känner sig ensam och har ingenstans och vända sig?
Så känner jag just nu, jag har en klump i magen och känner för att krypa under en sten.
Jag har suttit och tänkt. Alldeles för mycket!
Och jag vet ju att jag har någon jag kan vända mig till.
Det finns ingen bättre tjej som lyssnar så bra som hon gör.
Min kära Lindha ger många bra tips och uppmuntrar mig. Hon gjorde mig superglad senast igår.
Ett enda sms är allt som behövs för att göra en glad. Det värmer. Tack för att du finns.
Jag har försökt och tänka på allt posetivt jag fått höra på senare tid men det hjälper inte.
Ibland får jag ha en blä-depp-dag!
Jag tror jag ska sätta igång någon riktigt bra tjejfilm och bara sjunka ner i soffan och släppa allt.


Lämna ett märke
Postat av: litenSessa

åh mín tjeja, älskar dig och jag finns här för dig.

Du kan ringa mig när du vill vet du :)

2010-06-06 @ 21:27:17
URL: http://litensessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0