Tack N!

Jag har haft en riktigt trevlig ledig helg. Hade besök ifrån K-holm.
Det var väldigt länge sedan som vi umgicks. Vi började med att gå omkring fram och tillbaka bland de olika restaurangerna i stan för att till slut bestämma oss för att äta på den Grekiska Kolgrillen.
Det var riktigt gott, friterad scampi och grillad kyckling valde jag :)
Sedan åkte vi hem till med för att lämna av hans resbagage. Ska påminna er om att himmelen öppnade sig igår vid fem-tiden. Så två dränka katter stod i hallen och använde hårtorken för att blåsa kläderna torra.
Vi begav oss med bussen ner till stan igen för att se filmen Robin Hood.
Den kan jag varmt rekomendera till er som inte sett den ännu.
Är det bara jag eller är inte Russell Crowe ganska charmig i den filmen?

Efter filmen kom vi inte på något och göra så vi hamnade till slut på Ekoxen med varsin öl.
Satt och pratade i närmare 2 timmar om allt och inget.
Vi gick ut senare för att jag tänkte visa Linköpings uteliv.
Inte världens bästa helg och gå ut kanske, väldigt dött.
Vi ville ju höra vad vi sa till varandra så vi hamnade uppe på Pitch Black med ca 40 andra personer.
Väldigt roande och se fulla människor försöka visa upp sin sångröst vid kareokemaskinen. ;)

Vi tog oss en promenad hemåt runt halv två tiden.
Skönt med promenad, det var fortfarande ljummet ute.

Idag har vi slappat i soffan och sett på två filmer (unthinkable och Prinsessan och Grodan), spelat lite tv-spel och bara segat tillsammans med godis. :D
Var nere och lämnade av honom vid kvart i fyra vid tåget.
Vi bestämde oss helt klart att träffas oftare.
Förr sågs vi jämt och spelade tv-spel (Soulcalibur om jag inte minns fel, jag spöade honom jämt),
drack öl och ställde upp för varandra när den andre hade problem med något.
Skönt och kunna ha en killkompis.


Lämna ett märke
Postat av: Nicklas

Så rätt rara sÄndra! Saknade är aldrig större än återföreningen, så nästa gå vi ses blir det jag som spöar dig i SOUL CALIBUR 4 :D



pok!

2010-06-21 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0