Addoc-besök

Klockan 11:37 ringde min mobil. Jag missade samtalet för att jag plattade håret och hade ganska hög musik på. Någon hade pratat in på mitt mobilsvar, självklart blev jag genast nyfiken.
Hör att det är en kollega från jobbet som meddelar att jag får inte missa att vi ska på "studiebesök" hos Addoc idag klockan 14:30.
Mina tankar snurrade allt för fort. Addoc? Klämma på bröst?
Kolla operationssalar?
Jag fattade inte mycket för stunden.

Jag fick åka med C ner till jobbet där vi alla flickor stod och fnissade.
Väl uppe på Addoc så blev vi visade deras lokaler, fick klämma på olika silikon-inlägg och fick ställa massa frågor om plastik.
Var ganska kul och kika runt och se hur det såg ut.

Snart, om ca 30 min ska jag ner till jobbet igen för att mingla tillsammans med en god fördrink.
Sedan ska vi brudar till Kniv & Gaffel och äta god mat och dricka gott vin :)
Mmm rosévin. Deras rosévin är bäst!

Bjuder på en skön bild (Jag- fotografen fick ej vara med^^)


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0