Bio-dejt!

Igår var två av mina flickor från Katrineholm på besök.
Vi lagade till en god pastasallad med grillad kyckling och satt och pratade om en massa saker mellan himmel och jord.
Vi kollade inne på SF och bestämde oss för att se Snabba Cash.
Ingen av oss har sett den tidigare och den har fått mycket bra kritik.
Den var helt lovely kan jag dessutom meddela. :)

S hade dessutom med sig en liten sötnos som absolut ville gå fram till mina livrädda och ilskna katter och hälsa. Mindre lyckat. Dom fräste och var inte nöjda med att matte släppt in ett monster i samma lägenhet.
Kissekatterna höll sig gömda bakom gardinerna fram tills det var lugnt och "monstret" hade åkt hem ^^

Snart om cirka en 45 minuter så ska jag röra mig ner mot jobbet.
Vi ska ha möte idag och sedan är det dags och jobba sista dagen innan det är långledigt.
Hela 8 dagar, jag mår skit över det!
Åtta hela dagar utan någon som helst inkomst! Jag kommer gå under.
Men jag kan inte göra så mycket åt det då det inte är mycket bokat,
knappt så all fastanställd personal får till sina timmar.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0