En dag i sänder

Ta en dag i taget, det brukar bli som bäst då.
Då behöver man inte tänka på framtiden och vad som lurar runt nästa hörn.

Igår var jag ute och promenerade i den underbara solen. Var på besök hos tandläkaren.
Har haft ont på vänster underkäke i några dagar och bestämde mig för att kolla upp det.
Min kära visdomstand vill komma upp, läkaren knackade på den och frågade om det gjorde ont.
"Mmmm" Klart som fan det gjorde ont, varför skulle jag annars ha kommit dit för.
665:- skulle det hela kalaset gått på. Jag fick ont i magen och insåg direkt att jag inte har så mycket pengar.
Men tydligen hade jag rabatt liggandes sedan jag var sist på besök (4 år sedan i Katrineholm) så det blev ett stort avdrag. Jag fick betala 65:-. Helt överkomligt pris.

Jag var och hämtade ut 5 nya filmer till min samling efter tandläkar-besöket. Blir till att njuta av en massa film några dagar framöver. Fick dessutom låna hem 5 xbox spel av en vän i Katrineholm så jag kommer ha fullt upp om dagarna innan jag ska till jobbet ;)

Bye bye and so long!



P.S Detta är min nyinköpta klänning D.S


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0