En övrig rubrik

Det har varit en hektisk kväll. Gäster som nästintill ramlade in.
Dock är min stora fråga om folk idag är oläskunniga.
Vi har en relativt stor skylt vid ingången där det står på både svenska och engelska med stora bokstäver att man ska invänta hovmästaren på att bli placerad. Folk total ingorerar den, den finns inte!
Så gäster går och sätter sig och förväntar sig att vi ska ha sett dem.
Min ilska i detta går inte att beskriva. Sedan skyller dom på att dom fått sitta och vänta för länge. Folk!!

Framför mig nu väntar en timmes läsning. Eller kanske jag ska för omväxlings skull se en film?
Nja, kluven fråga.
Det blir nog läsning, det är så spännande just nu.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0