Förbjudna ord

En männsika sa till en annan angående min hälsa. "Hur mår hon egentligen? hon bloggar så mycket!"
Så, det har kommit fram en ny sak.
Jag får inte blogga hur jag vill, när jag vill, utan att jag tydligen ska må dåligt.
Det är väl min ensak om jag så skriver 10 inlägg på en dag eller inget alls.
Du behöver inte läsa mig blogg. Jag skriver för att jag tycker om och skriva.
Sedan kanske jag inte skriver något som är av ditt intresse, so what?

Min blogg, mina ord, mitt tycke. Är du inte nöjd? Gå inte in och läs då!

Jag hade ställt klockan på åtta idag, hade tänkt och tvätta, trodde jag.
Hade totalt missat att jag inte alls bokat klockan åtta utan klockan tolv. *suck*
Nu har jag i alla fall satt igång en maskin, mer hinner jag inte.
Ska till jobbet runt halv två, kvart i två. Det är stormöte med hela husets personalstyrka.

Istället för att tvätt i morse så satte jag mig i soffan med en kopp thé och två knäckemackor och såg på
Allt för min syster. Kunde inte hålla tårarna borta. Den var sorglig hela filmen igenom.
Så vill du ha en stund med en massa tårar så ska du se den.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0