Förundran

Jag är ganska imponerad över att jag lyckats öka min statistik något.
Jag kikade nyligen och såg att det betydligt mer som varit inne och läst de senaste dagaran än tidigare.
Kul, jag kanske skriver något intressant ändå.

Jag har en hemlighet. En som jag inte tänker avslöja förens i Maj månad.
Jag studsade av lycka när telefonen ringde igår och jag fick beskedet.

Idag blir det till och jobba 14 timmar. Ungefär. Får se om det är massor och göra eller om jag kan få gå lite tidigare eftersom jag börjar tidigt.
Fick höra av en kollega igår att hon inte kände igen mig. Hon syftade mest på att jag vill jobba jämt, hela tiden. Igår fick jag gå hem vid 21:30 och hon undrade om jag blivit sjuk.
Nej, inte sjuk jag hade bara fruktansvärt ont i varenda muskel i koppen.
Kändes som om jag skulle få feber och bli sjuk.! Det har jag verkligen inte tid med.

Snart är det fredag, jag ser fram emot fredag. Fick höra igår att hela min dag är fullpackad av sysselsättningar. Roligt roligt.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0