Haft trevligt

Tack alla mina kära vänner för en toppenhelg. Jag behövde den verkligen. Fick vara ute hos Susannes hästar och hjälpa till under helgen. Vilket var mysigt, hästar är underbara djur.
Dock är jag lite reserverad och känner hur pulsen ökar när jag kommer för nära.
Jag har inte varit nära hästar på 9 år, jag har nog byggt upp en mur av rädsla.
Men den ska bort, ju mer jag kommer vara ute hos dem så kommer min mur rivas och förtroende skapas.


Var ute en sväng och träffade folk, dansade och skrattade. Hade en sjukt kul kväll med andra ord.
Jag vill inte gå in på detaljer :)

Idag fick jag följa med mina vänner på en fotosession. Riktigt kul. Vi blev stylade, sminkade och fick åka limousine.
Jag köpte ett paket med 25 bilder i färg och 25 i svartvitt. Kul och ha ett minne.

Just nu är jag ganska trött. Trött på folk i allmänhet. Denna vecka ska jag jobba och bara vara hemma, inte höra av mig till någon. speciellt inte mina _ _ _ _ _ _!!

Bye bye!

Bjuder på en bild från idag


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0