Morgonstund har guld i mun? nej!

Denna morgon vaknade jag första gången vid 06:55, somnade om och vaknade vid 09:00.
Trodde för ett ögonblick att jag hade en skrämmande dröm där jag vaknade upp vid sju.
Jag slet åt mig mobiltelefonen och kikade i samtalslistorna.
Nej, det var ingen dröm. Det var full verklighet.
Dolt nummer 06:55, ett missat samtal, ett mottaget. 
Tänk er en gubbe i 50-års åldern som försöker låta porrig med mjuk röst.! HAHA!
Jag svarade ett enkelt hallå.
Fick till svar "hej snygging" Ehh, vad sa du? och jag vände mig då mot klockan.
"hej snygging, väckte jag dig?" Jag tog bort telefon och stirrade på den, tryckte av samtalet och fattade ingenting.
Jag vände mig och och sov i 2 timmar till. Nu när jag tänker tillbaka så fattar jag forfarande ingenting.
Vem i hela fridens namn var det som ringde? Hur har denna person fått mitt nummer?
Var det ett skämt? Ja så måste det ligga till, någon försöker driva med mig.



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0