Sliver, Harrys :)

Igår slutade jag tidigt, eller så tidigt var det väl egentligen inte. 23:00.
Vi hade pratat lätt under kvällen om att sitta en stund efteråt, ta en öl, snacka och ha det trevligt.
Vi gick till De Klomp och mötte upp N och hans tjej. Satt där och pratade fram tills de stängde 01:00.
Ingen av oss ville gå hem. Uppe på Ågatan sa vi hej då till N och tjejen och så var jag ensam kvar med 4 killar. Inte för att jag bryr mig. Jag tycker det är roligt och kunna umgås med killkompisar.
Vi köade en bra stund innan vi fick komma in till sliver.
Självklart var jag den enda som behövde visa leg, jag ser så liten ut ;) haha!

Det blev mycket dans och härliga drinkar (förutom en snuskig drink som bara smaka surt!)
När det närmade sig stängningsdags så blev jag uppbjuden av G att avsluta kvällen med en tryckare som det så fint heter. Jag har aldrig dansat tryckare ska jag erkänna.
Jag har alltid stått och tittat på. Eller okej jag har dansat med tjejkompisar men det gills inte :P
Det var rätt mysigt och stå där och hålla om och dansa sakta. Inte behöva tänka, inte bry sig.
Sådana kompisar är bäst. Inga villkor, inga känslor, bara vänskap.

Bästa var nog ändå alla uppmuntrande ord jag fick.
Att jag är en toppentjej som är genomsnäll och är värd den bästa.
Det värmde massor. Det kommer jag leva på hela dagen. :)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0