Sol sol sol

Jag var iväg efter jobbet och njöt av solen en stund.
Finns det något bättre än och lägga sig, slappna av och halvsova medans man sakta blir brunare.
Nej, jag tror inte det. :)

Efter solningen begav jag mig mot systembolaget. Strax intill St. Lars kyrkan så halkar jag nästan omkull.
Känner hur benen ger vika under fötterna. Folk stirrar medans jag blir Bambi på hal is.
Efter en evighets sekunder återfår jag balansen pustar ut och fortsätter trippa fram.
Bäst att gå försiktigt.

Inne på bolaget stod jag och velade väldigt länge. Stod och kollade på olika sorters mousserande, Rosé och vitt vin. Jag tänkte försöka fylla upp mitt vinställ på väggen hemma.
Så 3 flaskor fick följa med mig hem + några ex antal cider.
Laddar upp inför helgens bravader.

Snart ska jag njuta av en lång, varm dusch. Därefter ska jag föna och platta håret.
Tycker inte om när håret bli halvlockigt, vågigt, står åt alla håll.
Ser väldigt hemskt ut.
Tänk er en fönad katt. ^^

Ikväll är det tänkt att flera av oss härliga Ekoxar ska samlas och dricka lite.
Jag ska ta det lugnt, väldigt lugnt. Ska upp tidigt för att springa olika ärenden.
Sen om jag skall vara pigg och pepp på fredag kväll så sparar jag mig.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0