Tack!

Jag har varit hemma hos Christian på middag idag med mina kära restaurangkollegor. Det bjöds på god mat (hjort, kokt potatis, grönsaker.) och gott vin. Har hittat ett rött vin som jag tycker är helt okej och dricka.
Är inget vidare förtjust i rött. Men detta, det var gott. Fetzer, Merlot.
Detta skall jag leta efter nästa gång jag traskar in på bolaget.
Vi fick även chansen och träffa vår förra kollega Daniel. En saknad kille på Oxen.
Vi hade jättetrevligt, har inte skrattat så mycket på länge. :)

Hemma här fick jag ett överaskande telefonsamtal. ****** ringde, h*n var påväg till världens ände (inom Sverige) och ville ha sällskap i telefon en bit. Jag blev så paff att h*n ringde så jag visste knappt vad jag skulle prata om. Skönt nog så pratade h*n mesta delen av samtalet, jag sköt in några ord.
Kändes skönt och bara lyssna. När h*n passerade Linköping på motorvägen tyckte h*n jag kunde vinka. ;) sött!
Hoppas att vi kan träffas snart nog, det får inte dröja för lång tid mellan varje träff ^^

Jag har även varit duktigt och lagt in några annonser på blocket, får se om någon nappar.
Vore kul, hellre säljer jag sakerna än och slänga/ge bort dem ^^ (är jag snål?)

Jag håller även på och ladda ner ett onlinespel som jag fick syn på via Nathas blogg ;)
Får se om jag lyckas fastna för det.


Lämna ett märke
Postat av: Natha

:O härmis!

2010-03-16 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0