Tiden

Jag tog tid till och från jobbet, för skojs skull. Det tog 10 min 37 sek till jobbet och 10 min 42 sek hem.
Jag tror det gick hela 5 sek snabbare till jobbet för att det är nedförsbacke ^^

Senare, snart, ska jag ner mot stadens centrum och äta på Subway.
Därefter ska jag tanka på mitt värdekort och bege mig till Norrköping.
Idag ska det ske en förändring. Håll tummarna för mig!

Ikväll ska jag och L iväg till min moster på Ljusparty, det nalkas fika ^^
Jag beställde en del produkter sist jag var på ett sådant party men har ännu inte fått dem :(
Hoppas på att få dem ikväll.

Har ni någonsin spelat Fable till Xbox? Klart ni inte har, ni är inte lika mycket nörd som jag ^^ HAHA!
Just nu sitter jag och spelar det och har fastnat för det.
Ett typiskt Sandra spel!
Man ska levla upp sin gubbe, utöka hans krafter och styrka och sedan fullfölja olika quests.
Men andra ord, ett Sandra spel!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0