Trevlans! :D

Idag jobbade jag lunch för en gångs skull. Jag känner att jag hinner med och göra så mycket mer när jag jobbar lunch och har hela kvällen fri. Jag var och solade efter jobbet och vandrade sedan runt inne på h&m och spanade på kläder. Vill ha! :D Hittade en hel del som jag vill ha i min garderob.


Framåt 18:00 tiden så satte jag mig på bussen påväg hem till Ida. Kändes som om det var evigheter sedan vi sågs. Vi pratade nästan i mun på varandra. ^^
Jag fick se hur henns lägenhet såg ut också. Riktigt mysig.
Vi laga mat ihop, spagetti med köttfärssås. Enkelt men såå gott!
Såg senare på Desperate Housewives på femman och drack jordgubbste :)
Har haft en helmysig kväll och vi bestämde att detta måste göras oftare.
Tråkigt bara att jag för det mesta jobbar kvällar och hon dagar.
Vi får lyckas krångla in det. :)

Nu är det dags och krypa ner och läsa någon timme innan jag skall sova för natten. Spännande spännande !


P.S Jag var inne och tjuvkika på min skattedeklaration. Jag blev överlycklig! :D D.S

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0