bira bira bira

bärs bärs bärs.!

JA, jag vet. Jag är kanske inte fullt så vuxen som många andra 24-åringar. :P
Jag sitter just nu och dricker en kall Carlsberg. Välförtjänt!
Jag var över förut i nya lägenheten och plockade lite.
Utanför träffade jag den "kända" ligan jag hört om.
Han (Tomas tror jag han hette) presenterade sig och välkomnade mig dit.
Tyckte det var kul att jag skulle flytta dit.
Han verkade lite smårolig. Inte alls så lustig och efter som andra sagt.
Pratglad helt enkelt. Alla uppfattar olika. :)

Jag kände mig ganska desperat förut när jag satt och gick igenom telefonboken och till slut hamnade på samma namn hela tiden. Jag vet inte om jag vill följa med egentligen. Grillning och alkoholintag står på schemat men är det inte roligt kan jag gå hem. Jag känner ingen förutom F, känns ganska skumt då.
Mina "första" alternativ var upptagna ikväll, antingen med jobb eller annat.
Och Mr J skulle höra av sig senare, vet vart det lutar då :P haha!
Illa när man känner personen och vet hur han funkar.
Vi får se hur kvällen slutar..

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0