Det tog oss tre timmar och flytta över al...

Det tog oss tre timmar och flytta över allt från gamla till nya lägenheten. Det kändes som ett rejält träningspass. Sprang upp och ner med kartonger. Senare bjöd jag på bullar och kaffe, mycket populärt. :) vi har småplockat upp saker under hela dagen. Söta Lindha kom förbi på besök och godkände lägenheten ;) det störta pluset är nog solen. Jag har sol från tolv till åtta på kvällen. Kan absolut inte bli bättre. :) nu småtittar jag på wallander medans jag känner hur tröttheten kryper sig på. Det blir en tidig kväll. Ska jobba lunch imorgon och tänkte gå ner tidigare och avnjuta en stor frukost. Så jag säger gonatt till er alla nu.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0