En dag på jobbet..

Sitter/står vid datorn på jobbet. Blickar ut över matsdalen och tittar på medans mina kollegor jobbar. hehe ;)
Jag börjar inte förens vid tio och jag tänker inte hjälpa till tidigare.
Har gjort det allt för många gånger men inte tjänar jag något på det.
Jag har varit här sen kvart över nio. Åt en trevlig frukost med kokt ägg, the, rostad macka och lite yoggi.
En stor fördel med att jobba på ett hotell är att jag kan utnyttja frukostbuffén ^^

Igår var jag hemma hos Lindha hela förmiddagen och njöt av sällskapet och solens strålar. :)
Vi tittade på ett Medium-avsnitt och satt och pratade om hennes bröllop.
Det ska bli så kul och få hjälpa till. Det är hennes stora dag och det ska bli perfekt :D

Från bröllop till en annan sak. Jag ska nog slinga håret idag, känner att jag vill göra något.
Håret börjar se så tråkigt ut. Får se om jag tar mig i kragen och går och handlar lite färg. :P

Dags och jobba.. :)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0