gaaalet

Jag har varit strandad.. Mitt internet lade av förra veckan och inte kunde jag få tag i någon tekniker som kunde komma och hjälpa mig förens idag. Men nu är jag åter igen tillgänglig och ska skriva av mig lite av vad som hänt den senaste tiden ;)

Idag hämtade Lindha och December upp mig för att vi sedan skulle åka till Norrköping. Varför kan inte alltsammans ligga på en enkel raksträcka? Inte in ibland en massa hus och parkeringar och spårvagnsäckel!
stört!

I alla fall när vi väl var framme så var det dags för Lindha och prova en massa fina brudklänningar. Så vacker!
Hon bestämde sig för en jättevacker axelbandslös klänning. Hon kommer vara finast i hela världen!
Ni får hålla utkik på hennes blogg framöver, hon kanske lägger upp ett smakprov ;)

Senare åkte vi hemåt till Lindha och bara va framför tv:n, småpratade och drack thé/kaffe. *mys*
Skönt att bara kunna sitta och vara och småprata utan att känna att man måste hitta på något.

Nu ska jag sova och unna mig en sovmorgon. Är helt slut i kroppen. (sov dåligt igår natt)

Gonatt!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0