Omg

Det är helt sjukt. Just nu sitter jag med mobilen och surfar på internet. Mitt internet lade av i torsdags igen. Jag fattar inte vad com hem håller på med. Jag ringde i torsdags och sade till och killen svarade att 3 modem i mitt hus låg nere. Efter att ha kollat runt i sin dator så frågar han det knäppaste han kunde ha frågat. "det är inget sladd som åkt ur?" ehh? Är han trög? Om 3 modem ligger nere så är det väl inte en sladd som styr det. Och även om det skulle vara en sladd så kollar jag väl det innan jag ringer. Skapligt trög! Jag ringde idag igen och då kunde en tekniker komma först på fredag. Hallå?? Jag är i behov av internet. Jag har räkningar som ska betalas. Jag funderar stark på och börja kolla efter andra alternativ. Puss och hej.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0