tierd like hell!

Denna helg har varit tuff. Det har inte blivit mycket bloggande då jag inte varit hemma mer än då jag sovit.
Jobb jobb jobb. Sen vill jag ju självklart hinna med och träffa mina underbara kompisar medans jag är ledig, då har jag inte tid med datorn ;)

Tror det var i fredags som jag blev hämtad av min närmaste vän Lindha för att sedan åka hem till henne.
Vi fikade och satt i soffan och zappade mellan tv-kanalerna. Pratade en del och hade en helmysig dag.

Hon visade mig en sida där hon samlat ihop poäng för att sedan byta in till presentkort.
gratisbio.se går du in och registerar dig så får du en startbonus på 75 poäng.
Sedan klickar man runt på olika sidor, gör undersökningar man kan även beställa hem olika prova på saker.
Man får poäng för allt man gör. Minsta belopp för att få ett presentort är 200 poäng.
Lätt fixat, gå bara in och klicka dig runt. Gratisbio.se


Denna vecka som kommer blir det mycket lugnare med jobb. Jobbar måndag, onsdag och fredag.
Därefter jobbar jag tisdag veckan därpå. Ibland kan det vara ganska skönt och vara ledig.
Jag hinner med saker jag annars inte hinner med.

nu är det dags och gå och lägg sig. Känenr mig helt slut i kroppen. Gonatt!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0