Hell yeah!

Goood morgon!
Egentligen behöver jag sova mer. Somnade nog inte förens vid tre tiden.
Sen blev jag väckt vid halv fem utav att katten spydde på mitt täckte. Skapligt äckligt.

Ska strax bort till affären och handla lite nödvändigheter.
Dessutom är det skönt med promenad innan frukost. ^^

Vad gjorde jag hela dagen igår? Jag fick aldrig liv i R så jag satte mig och kollade på film.
Vid ca halv fem så kom han in till mig och såg allmänt trött ut. Hehe!
Men han kanske behövde sova ut?
Han gick hem till sig för att duscha och senare kom han tillbaka och vi såg på film och hade det mysigt.
Troligtvis blir det film idag också. Måste hitta några/någon ny.
Tror jag kör på skräckfilms linjen. : )


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0