Hembesök

Idag har jag varit hemma hos Lindha och umgåtts.
Det var en hel evighet sedan som vi sågs. Detta får inte ske igen : )
Ingen har så kul som vi har ihop. Det händer alltid något roligt.
Idag hade vi "musjakt" Haha! Inga vidare jägare kanske. ; )

Senare när jag skulle få skjuts hem så passade vi på och storhandla.
Det känns helt underbart och ha mat hemma igen.
Slippa vänta på att jag ska börja jobba för attt få en bit mat.
Haha, det där lät ganska tragiskt. Så lite pengar har jag inte. : )

Nu är jag ganska nyligen hemkommen från Nellie.
Hon skulle testa frisyren som jag ska ha imorgon på hårmodevisningen.
Vi lagade dessutom en jättegod lasagne ihop.
Jag måste verkligen ta kort imorgon på hur jag ser ut.
Frisyren var helfräck. Hela min outfit var fräck!

Om ni inte har något för er så är ni välkomna till Stora Torget i Linköping för att kolla på mig och alla de andra tjejerna på scen. Runt klockan tolv är första visningen och sedan runt klockan två är andra visningen.
Jag börjar bli lite smått nervös om jag ska vara ärlig.
Men det kommer nog gå bra. Bara och sträcka på sig och focusera.
Att inte titta på någon i publiken för då kommer jag säkert börja flina eller skratta. ; )

Nu tänkte jag diska upp lite medans jag väntar på att Robin ska ringa.
Därefter blir det sängen. Kommer slokna direkt!

Puss hej!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0