Klantigt

Skapligt klantig jag kan  vara då!
Robin var ju snäll och lämnade in min telefon igår igen och så fick jag en lånetelefon.
Trodde jag skulle få den jag hade tidigare men icke.
Såg att det var en massa skumma sms och en massa lustiga namn i telefonboken.
Nu så här på morgonkvisten (Ja, jag vaknade nästan nyss) så ville jag rensa telefonboken och bara kopiera över mina nr. Dock så tog telefonfan bort både telefonens och simkortets kontakter. >: (
Har aldrig varit med om det tidigare. Skum telefon.
Så nu får gärna mina nära och kära höra av sig och skicka sitt nr.

Jag har varit inne på Eniro.se och tagit fram de viktigaste (för mig) men orkar inte leta reda på allas nr.
Så skicka gärna ett sms till mig : D

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0