Mobilfan!?!!

Jag var ute på Ikano efter jobbet för att hämta min mobil som varit inne i 3 veckor på lagning.
I butiken sa de att jag fick en helt ny telefon. Schyst tänkte jag! Kanske den funkar som den ska.
Men NEJ!
Jag ringde min far och det brusade i hela högtalaren.
Tänkte mest at tdet kanske var dålig mottagning eller så var det för att han körde bil.
Men inte då, jag ringde fler samtal och det var likadant varje gång, detta brus.
Dessutom när jag tog bort skyddsplasten från skärmen så var det två tydliga repor i skärmen. >: (

Ny telefon in my ass!!

När jag kom innanför dörren här hemma sade jag till Robin att jag måste åka tillbaka för att lämna in skiten igen.
Men då Kim följt med mig hem och jag lovat att hjälpa honom med en betalning så kunde jag inte dra på en gång.
Han och hans kompis skulle ut till Ikano en sväng så han tog med sig telefon och skulle lämna in den igen.
Hoppas att han får något vettigt svar ifrån dem.
Börjar starkt på att säga upp hela skitabonnemanget och skaffa nytt någon annan stans.
Men så när jag tänker efter tycker jag om själv abonnemanget.
Får ju ringa "gratis" till alla vänner och hemtelefoner och har dessutom 3000 fria sms till alla nät.

Suck, vad skulle ni göra?

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0