Saknar

Jag saknar dig, kom hem.

Jag har jobbat ytterligare ett 12 timmars pass sen jag sist skrev.
Tråkigt att jag har varit lat när det gäller bloggen men jag är så otroligt trött om kvällarna efter jobbet och sen vill jag ju tokmysa med Robin ^^
Han är uppe i sthlm nu och jobbar. Har fått en tjänst på Expert.
Jag känner verkligen hur jag uppskattar och ha honom hemma hos mig,
veta att han väntar på mig efter jobbet.
Nu ska jag med andra ord testa på distansförhållande.

Än så länge har det bara gått 2 dagar (känns som en evighet)
Vi ringer till varandra och småpratar flera gånger per dag.
Idag berättade han att han köpt en julklapp åt oss.
Han sade också vad för något efter lite nyfikenhet från min sida, ; )

Nu tänkte jag titta på Ung och bortskämd innan sängen kallar.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0