55: an

Det var en rolig kväll igår. Efter jobbet fest som vanligt.
Vi drog till 55:an like always. Satt och drack varsin cider/öl.
Jag ville vara snäll och lämna glasen vid baren och stod och små flörtade med Samir. ; )
Han kläcker ur sig ett "förlåt, är det din pojkvän?" och nickar mot Kim.
Haha! Nepp! Lillebror ju! Vi bara skratta åt det. Hur många gånger har vi inte hört det!?

Fanns som vanligt inga sittplatser på 55:an så vi drog till Pitch Black då Carroow skulle dit.
Det var ett j*vla drag på det. folk överallt.
Kul att Pitch Black blivit så populärt! : D
Efter lite dricka, sjuk som jag är, går jag fram till bordet brevid och frågar tjejen om hon vill dansa eftersom min vänner inte tycker om och dansa ; )
Hon bara lyser upp och sger att hennes vänner är likadana, bara sitter där.
HaHa, vi hade skitkul. Jag fick mig en sovunir på dansgolvet. En keps!
Det störda var att killarna var som irriterande flugor.
Dom var överallt. Dansade överallt. Kul och bli uppskattad och att folk vill dansa med mig.
Dock lite för mycket fylla för er grabbs!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0