Äckligt, vidrigt

Jag undrar starkt vad det är för äckliga grannar jag har på bottenvåningen.
Jag har hört att det är pappa och son som bor i varsin lägenhet.
Jag skulle ut och slänga sopor och hör när jag låser min dörr att någon står och rapar och fiser i trappen.
Väldigt vidrigt om ni frågar mig.
Jag kommer ner och det står 5 stycken sluskar. Ja jag döpte dem precis till det.
Det står påsar med sopor och pantburkar. Inte en utan 6- 10 stycken.
Dom står och tar upp hela trappingången och skrattar och rapar.
Jag tar mig förbi dem och slänger mina sopor i sophuset på andra sidan gatan.
Påvägen in igen så visslar dom och säger tajt ass när jag gått förbi.
Det är så äckligt så att jag spyr på det. Kan ni tänka er gamla raggare som inte duschat på flera år och som verkligen ser ut som uteliggare.
Inte för att jag ska dra alla raggare över en kant nu men ni förstår säkert hur jag menar.
Tyckte det var riktigt obehagligt helt enkelt.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0