En hel del gjort

Jag känner mig riktigt effektiv idag. Inom 1 ½ timme så hann jag ner på stan och fixa olika ärenden och sedan hem för att ringa 2 samtal. Ena personen svarade inte så jag lämnade ett meddelande efter pipet ^^
Hoppas han återkommer inom kort. Idag eller imorgon.

Idag börjar jag redan klockan tre. Vi har "provsmakning" av den nya menyn.
Vi får se vad det bjuds på.
Det ska vara något mellanting av A La Carté och barmeny.
Så vi kommer inte bara ha de ena eller de andra utan lite av varje i en enda hel meny.
Tror det blir bra. Låter som en ganska spännande meny.
Sen får vi se vad som händer med allt annat som är på gång.

Tjolahopp! Nu ska ja titta på Grannfejden innan jag ska till jobbet.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0