Film hela dagen

Till frukost idag så såg jag och Kim på The Kid.
Jag blir så irriterad när jag ser barnmisshandel.
Kim hyschade mig och sade att det bara var en film och att jag inte behövde bli så upprörd.
Men vadå? Verklighetsbaserad.
Vet att det händer på riktigt också.
Sådanna människor är inte ens värda skiten under skorna i mina ögon.

Nu har jag precis tittat klart på Mirrors 2.
Det var absolut inte lika bra som ettan.
Men den funkade och titta på.
Det kommer nog bli en film till, ska bara fixa lite kvällsmat, mackor och thé.
The Social Network är jag bra sugen på och se. Får se vilken det blir.
Annars ser jag på The Last Airbender igen. Den tyckte jag var grym. ^^


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0