Hemma,nyduschad,mysdags

Jag kom hem för kanske en timme sedan. Ställde mig i en varm långdusch.
Om ni inte har märkt det så är det iskallt ute.
Det är så att isbjörnarna kommer fram.

Rättegången gick bra. Jimmie var också med oss. Han var tydligen ett vittne.
Dock tyckte jag inte att hela historien hängde ihop.
Alla sa något olikt den andre. Men de är väl så när alkohol är inblandat. Man minns olika.
Det som tog tid var väntetiden. Vi skulle in vid 10 men kom inte in förens vid 10:30.
Inte så lång tid som det säkert skulle kunnat varit.
Får se vad som händer härnäst.
Tror att Kim berättar för mig senare vad killen får för dom.
Han var tydligen anmäld för lite andra saker också.

Det känns som om det kommer och lösa sig framöver.
Räknar ner dagarna. Lördag gäller det! Avrundar med en rolig fest på kvällen!
Så mycket som jag sett fram emot det.
Jag ska ta en massa kort så ni får se vad jag klädde ut mig till och de andra : )


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0