Jag trodde inte det om dig. Inte heller at...

Jag trodde inte det om dig. Inte heller att det fanns sådanna som du i min närhet. Hur lågt sjunker man om man gör så? Egentligen vill jag hänga ut ditt namn. Alla borde få reda på vilket vider du är. Ryktena som gick, de kunde inte finnas mer sanning i dem än att jag fick uppleva det själv. Du förpestar mina tankar. Sånna som du borde ha stryk. Men det är väl knappt att det hjälper. Polisanmälan? Då står det bara ord mot ord. Blåneka in i det sista. Noll respekt, ser jag dig ute i helgen så spyr jag medvetet på dig. Jag säger en gång till, vad är det för fel på er karlar?


Lämna ett märke
Postat av: Nicklas

Det finns en lösning på vissa problem! För det första kanske man inte ska lägga så stor vikt vid att öppet kritisera någon, även om det är anonymt.

Det lustiga är ju att det inte ofta handlar om tjejkompisar utan killar som du på ett eller annat sätt har skapat en bekantskap med, har jag fel? Hoppas du inte springer på denna "mupp" ute och slipper spy på han!

Som några uppmuntrande ord - Vänner väljs mer öron, inte med ögon.



ps. Stå på dig!

2010-10-06 @ 06:14:44
Postat av: litenSessa

Ja du Sandra, ibland får man undra.. :/

2010-10-06 @ 07:44:40
URL: http://litensessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0