Klurig fråga

Varför blir en mer och mer kissnödig ju närmare hemmet en kommer?

Klurig fråga de där. Efter jag varit på EspressoHouse och småsnackat med Johan så skulle jag gå hemåt.
Dum som jag var gick jag inte på toaletten innan. Drack en choklad och innan det en coca-cola.
(då jag hade mitt möte med killen jag skulle träffa idag)

Kissnödig in hell!
Jag såg att bussen skulle gå om 2 min men kände hur snåltarmen ryckte.
Jag sparade de 15 kr tills ikväll ^^
Jag halvsprang hem. Eller gick i snabb takt.
Hur skulle det se ut om jag sprang i de kläderna? ; )
Ett världsproblem. Kan inte springa omkring i vilka kläder som helst!
Ju närmare ytterdörren jag kom ju mer kände jag att jag behövde gå på toa.
Hur sjukt är inte det?

Någon som varit med om liknande?

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0