Tråkigt

Tråkigt när man förlorar kontakten med någon som man umgicks med så mycket förr.
Kan säga att det är i alla fall INTE mitt fel.
Jag har hört av mig, ringt och sms:at. Skrivit på nätet men du är pissdålig på och svara.
När vi väl pratar (var sjätte månad) så har du inte tid.
Du umgås nu med toppen (de som går i skolan igen och tror sig vara lite bättre)
Om du nu säger att vi måste ses oftare och att vi aldrig borde förlorat kontakten, varför beter du dig så här?
Jag ser dig logga in på msn men orkar verkligen inte skriva ett enkelt hej.
Du svarar ändå inte.
Ne, tror minsann att du är ett avslutat kapitel i mitt liv.
En dag kanske du vaknar upp och inser att du förlorar en efter en av din "gamla" vänner.
Men då är det försent. Skyll inte på mig om du får ångest!



Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0