V-centralen

Än en gång behöver jag ringa till v-centralen. De har krånglat med mina papper.. igen..
Det stod fel datum på intyget som jag skulle ge min arbetsgivare för att få rätt lön.
Så nu jagar jag dem. Igår skulle en tjej ringa upp innan fyra men hon ringde inte.
Blir lite besviken eftersom det gått över en månad.
Skulle ju ha fått intyget innan den sista september.
Aja, gäller och ligga i och förklara tydligt att det är viktigt för att det ska stämma i systemet.

Idag står det tvätt på schemat. Hade jag vaknat tidigare än tio så hade jag följt med Idahoo till gymmet.
Imorgon ska jag följa med. Tror hon skulle dit vid elva så då hinner jag vakna till ordentligt.
Skönt och ha sovmorgon nöstintill varje dag då jag jobbar till tolv. Sen tar det ju en stund och gå hem.
Jag har bestämt mig för att spara ihop till en cykel.
Ingen blocket cykel så går sönder efter ett tag utan en ny ifrån affären.

Om 5 min ska v-centrlaen ringa, bäst och avsluta skrivandet! tjoo!


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0