Alltid ! ! !

Livet är inte rättvist.
Och alltid är det jag som ska stöta på orättvisan.
Jag skrämmer folk. Det bästa vore nog och bara koncentrera mig på jobbet.
Eventuellt blir det fest imorgon efter jobbet.
Redlös står på schemat!
Glömma allt för en stund.
Skrämmer jag inte iväg folk så gör jag så de tycker illa om mig.
I alla fall de senaste 2 dagarna.
Beror det på vem jag umgås med?
Varför ska jag alltid komma i mellan?
Varför skulle vi ens träffas första gången?
Varför visar du en sida och sedan en annan?
Var inte så "intresserad" om du sedan bara skiter i det.
Jag skiter i vilket. Orkar inte gå omkring och tänka.
Jag fortsätter och ta en dag i taget.
En dag så komemr nog rättvisan till mig.

Skit ner er!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0